Loading...

Miért jó a Saját Márkás termék?

1. Ha szolgáltatóként nincs Saját Márkás terméke


Amennyiben az Ön cége szolgáltatással foglalkozik, kiváló lehetőség arra, hogy olyan terméke is legyen, amelyet ügyfelei szó szerint megfoghatnak. Akár árnövelésre, akár csomagajánlat kialakítására, vagy külön termék értékesítésére is használhatja..
 

2. Innovatív marketingeszköz


Minden marketingeszközt kirpóbált már? Csak ugyanazt tudja adni az érdeklődőknek, leendő vevőknek, mint a konkurenciája? Mostantól lehetősége van olyan marketingeszközt is bevetni, amelyet eddig csak a multik tehettek meg! Legyen akár egy folyamatos csomagajánlat része vagy egyszeri kampányeszköz, a Saját Márkás termék, mint marketingeszköz biztos siker lesz!
 

3. Upsell termék


Növelje meg eladását extra ajánlattal a vásárlás után is! Lehetőség van olyan Saját Márkás termék legyártására, amely kiegészíti az Ön termékét vagy szolgáltatását, többlet értéket közvetít a vevők felé. Az így generált vásárlások plusz bevételt hoznak cégének! A vevők észre sem veszik, hogy újabb forintokat hagynak Önnél!
 

4. Kiegészítő termék


Olyan terméket vagy szolgáltatást árul, amelyet csak egyszer tud eladni, és mindig újabb és újabb vevőket kell találnia? Legyen folyamatos bevételt biztosító Saját Márkás terméke, csak az Ön ötletén múlik, mi legyen az, mi legyártjuk!
 

5. Ajándék termék


Nincs ötlete ajándékra? Adjon Saját Márkás terméket ügyfeleinek!

 

Mit is jelent pontosan a Saját Márkás termék?


A Saját Márkás (Private Label) termék fogalma alatt a marketingben olyan terméket értenek, amelyen a kis- és nagykereskedő saját védjegyét (a marketing szóhasználata szerint "márkáját") tünteti fel. Mindaddig, amíg a kereskedő már meglévő terméke vagy szolgáltatása iránt nagy a vásárlók bizalma (akár minőségük, akár gazdaságosságuk miatt), a Saját Márkás termék versenyképessége a piacvezető márkákkal szemben, hogy a fogyasztó már ismeri az adott márkát, tehát az új Saját Márkás termék reklámköltsége kisebb.
 

A vevők már Magyarországon is kezdik felfedezni és megtanulni, hogy az esetek többségében ugyanolyan jó minőséget kapnak, ha az olcsóbb, Saját Márkás termékeket vásárolják. A Saját Márkák alacsony árának oka egyszerű: nem kell új brandet tervezni és bevezetni, és a termék hirdetésére is kevesebbet költenek a megrendelők. A másik ok, hogy a nagyszámú megrendeléseknek köszönhetően olcsóbban juthatnak hozzá a termékekhez a megrendelők. Gyakran a csomagolás is jóval egyszerűbb és olcsóbb. A termékek pedig a legtöbb esetben ugyanazon a gyártósoron készülnek, mint más "márkás" konkurenciáik, gyakran pont ugyanazokkal az összetevőkkel, arányokkal, esetleg kisebb változtatásokkal. * [Menedzsment Fórum, 2008]